24 augusti 2012

Hej! Ännu en väldigt cill skoldag avsluad och nu helg, otroligt skönt. Slutade halv 1 och under dagen gick vi bara någon vandring runt Vaxholm och lekte lekar. Lunchen va nån Tomatsoppa som faktiskt var ganske god, nybakat bröd, vatten melon och choklad kakor till efterrätt, naajs! Det bästa var att man fick ta hur många kakor som helst, hehe ;P
 
Åkte till stallet och red ett riktigt svettigt pass på Mille, satte upp sockerbitar på lägsta på långsidan med 15 meter
imellan, varierade galoppsprång och övade på att få flyt, bra rytm, komma bra på bommen osv. Det gick rätt kasst ibörjan då jag var lite överallt med skänklar och överliv, men efter att mamma sagt ungefär femtusen gånger att jag SKULLE RÄTA PÅ MIG OCH HÅLLA BENEN OM, så gick det som en dans xD Han var riktigt fin!
Red fram i skogen vilket också uppskattades.
 
Findus fick vila eftersom det är tävling imorgon. Behöver åka från stallet vid 11 så det är väldigt skönt att inte behöva gå upp typ 5.
 
Pappa fyller förövrigt år, GRATTIS PAPPA!!!! :) ♥ Så Farmor, Farfar, Christer och familjen Noven är här.
 
Puffa när hon fick syn på ett hinder och insåg att wow, Elsa är barbacka och har inte så bra kontroll.
Saknar min galna älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0