Dagen

Hej allesammans! Det har tydligen varit strul med blogg.se idag då det har varit skit segt att blogga och bildarkivet har varit helt koko! Därför har jag inte kunnat blogga och bilderna från Ponny SM frös inne. Men när allt är återgärdat kommer jag bjuda på bilder förstår ni ;)
 
Hästarna var super fina idg båda två, red på banan i regnet... Därav blev det inga bilder, Findus fick inte heller prova sitt nya schabrak då jag inte ville blöta ner det de första jag gjorde. Hoppade lite med båda, mest med FIndus. På slutet tog jag bara några språng på 1 meter bara för att han och jag behöver mer språng på lite högre höjd tillsammans och han SVÄVADE! Shit vad fin han är asså!
 
Imorgon blir det Grönan, mormor och morfar har förresten kommit också så de hänger med och kusinerna :)
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0