15 juni 2012

Hej allesamans, nu är det snart sovdags för mig. Ska upp klockan 5 imorgon, inte så roligt men det ska bli kul att tävla!

Först var jag på mina brosors skolavslutning och sedan drog vi ner till Kabbysen i Vaxholm och käka lunch, det var AS gott! Var hemma ett tag, städade lite (LITE) medans mamma var på utvecklingssamtal med Vera. När hon kom hem åkte vi till stallet och tog in hästarna, jag mockade fixade mat, smörjde lite snabbt och duschade hästarna.

Åkte med Anine hem efter det och åt middag, körde vattenskoter, badade i havet och i poolen och tittade lite på TV och så innan jag till sist behövde åka hem.

Fullt ös medvetslös :P Men det har varit sjukt kul idag! Vi hörs mer imorgon GODNATT! ♥



Anine och hennes ponny Knatte, söööta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0