Dagens Ridpass

Mille var super rolig idag Red på det vanliga egg bettet och på ridbanan idag och jag förväntade mig att han skulle vara väldigt stark men istället var han het. Jag tyckte bara det var positivt. Han fick fram nosen i galoppen så det var bra. I början fick han bara springa av sig lite men sedan satte jag ihop honom och arbetade med att få ut överlinjen, i traven var han skit fin och tog verkligen stödet på bettet långt fram och långt ner. I galoppen blev han lite springig och blev lite upprörd när jag ville att han skulle böja sig i halsen också. Men på slutet gick även det  ätt vähan var väldigt fin. Dock har vi lite kvar i galoppen men vi är på väg.
 
Findus fick sig en tur i skogen. Han var fin och hade en riktig fin aktivitet i bakkärran. Övade inte på något speciellt utan red honom bara framåt och han var fin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0