Dagens Stallvistelse

Jag och mamma började med att klippa kroppen på Mille, sedan gick jag ut och red på galoppbanan med Anine och snacka om att han var pigg, efter att ha blivit av med all päls. Han var mer i luften och uppe bland molnen än på marken. Men annars var han fin, gjorde små halvhalter nästan hela tiden för att få honom att fokusera på mig och inte bara späna sig och börja studsa. 

När vi kom in igen klippte vi benen och ansiktet. Mille tyckte det var lite läskigt med att klippa benen men han var väldigt duktig.

Sedan red jag på galoppbanan även med Findus och han var alldeles skummig av svett, lilla gubben jobbar på :)
Han var väldigt fin övade intevaller lite sidvärtes osv.

Var både och köpte skor och häst grejer, kommer bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0