Hej!

Idag har det varit fullt ös hela dagen, var nere i Vaxholm för att hämta ut mitt paket men då hade de stängt så åkte till stallet och red och fixade istället. Pållarna gick båda två på ridbanan,  kan skriva mer om det i ett annat inlägg.

Farfar kom och hämtade mig i stallet och så ålkte vi ner till Vaxholm där de hade öppnat Posten igen och hämtade ut mitt paket som bestod av en kjol och en klänning från Hollister. Klänningen skulle jag egentligen ha haft på skolavslutningen men den kom ju aldrig.

Nu har jag duschat och piffat till mig lite. Nu ska jag in till stan och käka middag på nått ställe med div 1 laget, naaajs!

Vi hörs! (min mobilkamera funkar inte, buhu... :'( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0