Natti natti! <3

Kommer sommna trött men sjukt tankspridd, läste ett inlägg på en blogg för ett tag sedan som verkligen satte igång tankarna. Tänk egentligen, hur jävla BRA vi har det! Läs det här inlägget, LÄS det. Hon e så fantastisk, en riktig förebild... http://linnolsson.se/?p=6685#commets
 
Nu ska jag sova, ska upp vid 8 och hjälpa Melker till skolan eftersom att mamma och pappa jobbar och sedan ska jag chilla lite och dra till stallet efter lunch tror jag, rida båda och lite så. HOPPAS ridbanan inte ser ut som en sjö för måste verkligen rida Mille där, om det gör det, vilket man nästan får anta så vet jag inte riktig hur jag ska göra med honom... Måste ha plats att lossa honom i sidorna och så, men men, vi tar det problemet när det kommer. 
 
Jätte kul att det har kommit så många fågor till frågestunden! Ni har till på Torsdag på er att fråga!
 
GODNATT!
 

Kommentarer
Postat av: Clara♥

Läste det också, hon e sjukt duktig på att skriva, älskar henne!;)<3

2012-06-26 @ 20:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0