16 augusti 2012

Hemma från stallet nu, red båda ordentligt i det kvava vädret de var så fina, blir alldeles lycklig av att sitta på deras ryggar. Anine fotade när jag red Mille och även några bilder avsuttet. När jag tittade igenom dem blev jag så jäkla besviken på mig själv för Mille var så otroligt söt med öronen framåt medans jag såg ut som ett mongo i mitt fula smajl. Dessutom gjorde fula miner på ett par kort och SÅKLART var det de korten Mille skulle se helt klockren ut på och ljuset och vinkeln skulle vara perfekt, nästa gång är det STENSERIÖST, haha, skämt åsido - eller lite så faktiskt xD
 
Nu ska jag ta en dusch, rensa och redigera bilderna från idag och lite så, jag återkommer inom snar framtid :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0