17 augusti 2012

3 dagar kvar... Svider lite när man inser att det är omkring 300 dagar tills man får sommarlov igen. Jag som har gått hela sommaren och väntat på at värmen ska komma så man kan hänga på stranden och bada hela dagarna, och nu är sommaren över. Våren har ju typ varmare än sommaren... 
 
Mormor och Morfar åkte hem idag, och ja vad ska jag mer säga? Mina små älsklings killar ska få sig en promenad  idag, massa godis och en go borstningsstund. Ev. skulle jag och Anine fota men vi får se hur det blir med det, om du Anine kunde svara på sms och i mobilen skulle det bli lite lättare att bestämma nåt! :P
 
Bilderna från igår är redigerade men tränings bilderna kommer om ett tag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0