19 augusti 2012

Imorgon vid den här tiden är jag i skolan, skrämmande tanke...
 
Igår var det väldigt roligt, 4 tjejer ink mig som satt uppe på Majas rum och snackade från 7 till halv ett, med avbrott för middag, efterrätt och lite studsmatte hopp runt midnatt. Malva var där, en kompis som jag var med mycket när jag var lien men sen bytte hon skola och vi lixom gled ifrån varann, men gud var rolig hon var alltså. Efter lite godis satt jag och Malva och snackade om allt vi gjorde när vi var små, och herregud vad konstiga vi borde varit då.
 
Idag är det mera friends, nu drar jag till Täby med Clara och Ebba. Ska köpa lite nytt inför skolstarten. Sedan är det typ fika i stallet vid halvfyra. Hästarna vet jag inte hur vi ska göra med, Mille ska vila eftersom han var så trött igår och Findus kanske joggas lite i trav eller något.
 
Men nu blir det Täby med tjejerna <3 Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0