23 augusti 2012

Har varit en väldigt chill dag, gick i skolan från 8.10 till 12.30. Det enda vi egentligen gjorde var att leka lekar och ta skolfoto. Det har spöregnat hela dagen dock lyckades jag rida båda i ett uppehåll men lite skvätt fick jag ändå utstå.
 
Red båda slingan, började med Findus. Red på Nova bettet för omväxlings skull och han var super fin, han fick busa lite i galoppen och det tyckte han var roligt. Jobbade honom ordentligt i traven och där var han super fin och mjuk.
Mille fick också ett nytt bett, D-ringar och som metall rullar. Tänkte att det skulle funka bra eftersom det är en liten hävstång på det men jag märkte ingen större skillnad. Han var fin men väldigt pigg, andra galoppen lät jag honom springa av sig lite energi men han sprang snarare PÅ sig energi, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0