27 augusti 2012

Skriver ihop ett snabbt inlägg nu innan jag ska sova.
 
Efter skolan åkte jag direkt  stallet, mockade och gjorde det vanliga. Mille fick sig ett lugnt pass i skogen, han kändes fin. Findus fick vila, borstade och pysslade om honom, han verkade glad.
Mamma hämtade mig i stallet och sedan åkte vi till Hööks och Horze för att kolla på ridbyxor, Hööks har väldigt många snygga tex. de från JH collection med skärp och logga på fickan,  dock var de tyvärr alldeles för stora och nästa leverans skulle komma i oktober. Hittade ganska många som var fina men passformen var katastrof, så vi gick in på Horze och första satt som en smäck. Det var ett par vanliga bruna, tygskodda, väldigt snygga. Kan lägga ut bilder om så önskas.
 
Nu under kvällen har jag suttit i soffan och myst med min svenska läxa, haha.
 
Imorgon är det träning, båda ska med. Dessvärre har redan "inomhus" säsongen på träningarna REDAN börjat, lite konstigt... Runt 2 ligger ett tidsinställt med en gästbloggare här, spännande... xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0