3 augusti 2012

SIsta timmarna 12 då, imorgon är man tonåring vettu.
 
Dagen då, började med att åka med Mamma och Brosan till Täby och sedan åkte jag till stallet. Tog in hästarna och de hade haft regntäcke på sig eftersom det regnade i morse men på dagen blev det sol och hur varmt som helst så de var alldeles svettiga under, stackarna. De båda fick sig en kall dusch när  de kom in vilket uppskatades.
 
Gjorde stallet och gick sedan ut på en 40 mins promenad med båda hästarna, när jag kom in igen borsatde jag de båda läänge och speciellt Mille njöt i fulla drag, svampade sedan av dem en extra gång med kallvatten och sprayade dem med flugspray.
 
Hemma hade vi fått gäster så jag dushade lite snabbt och fixade till mig.
 
Nu måste jag nog städa lite då det ligger kläder över hela golvet, på skrivbordet, stolen, fotöljen och ja, ni vet hur det är :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0