30 augusti 2012

Jag hinner inte uppdatera speciellt mycket men så får det vara ibland. Imorgon är det fredag, äntligen. Dock är skoldagen rätt jobbig. Börjar 08.50 med Svenska, sen So, 30min Lunch, NO, Matte, rast 20min, Eng och sist Tyska. Slutar 15.30, kul dag...
 
Var med hästarna hos equi terapeften på eftermiddagen och kom precis hem så har käkar middag och ska nu göra mina tyska läxor och det lär ta ett tag.
 
De fick solarium, nålar, massage, laser och så. Hon tyckte att Mille hade blivit MYCKET finare i kroppen så det var kul att höra. Findus behöver få ut sin överlinje lite mer, galoppera mycket i lång och låg form och skrittas mycket där jag ska böja honom osv.
 
Nu ska jag läsa lite läxor, tack och hej! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0