4 augusti 2012

Skriver ihop ett snabbt inlägg nu mellan middagen och tårtan.
 
Började dagen med att titta på OS, klockrena rundor för svenskarnas del dock var det ju väldigt tråkigt för Lisen.
Åkte sedan till stallet och red mina små vilddjur som inte var så vilda, de båda känndes nästan lite sega, antagligen av värmen. Men fina, framför allt FIndus som var riktigt fin, red ut en snabbis med båda. Mest skritt och trav men också en del galopp.
 
Kom hem och farmof och farfar och Christer hade redan kommit så jag fixade till mig och sedan "drinkade" jag och syskonen drack dock någon slags jordgubbs läsk som var AS god! Öppnade paket, åt middag och ja, nu är det snart efterrätt och jag ska gå ner och vara lite social.
 
Btw. Det här är nog ett av de snabbaste inläggen jag har skrivit, bara några minuter xD
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! Du är världens finaste tjej! <333

Svar: Tack bäjbi! <33
elsabergh.blogg.se

2012-08-05 @ 08:58:57
URL: http://jumppony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0