Godmorgon!

Vaknade upp av värmeslag under mitt duntäcke till en riktigt fin dag med klarblå himmel, lycka. Dock är jag alldeles för trött för att röra  mig ur sängen och klockan är ändå runt 10, dags att börja virda tillbaka dygnet. Om exakt en vecka står klockan på ringning 06.15 och vid den här tiden sitter jag antaglingen på någon lektion. Hatkälek till skolan alltså :P
 
Idag planeras långdag i stallet i det fina vädret och om jag lyckas dra med mig Anine blir det fotning också.
 
Igår när jag inte kunde sova låg jag och tänkte på ett riktigt åsikts inlägg, om jag lyckas få ner allt i ord får ni nog ett åsiktsinlägg så småningom. Annars får ni komma med andra förslag, komentera grejer ni vill att jag ska skriva om vettja! :)
 
Mina favorit killar :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0