Hej Hallo, här ska det stå en rubrik.

Precis hemkommen från stallet, käkat en god middag och gjort iordning en bildbomb inför imorgon när jag och hästarna är på tävling i Tierp.
 
Mille hoppar reg. LB och nat. LA och Findus bara en reg. LB. Nästa helg ska han ju hoppa en lok. LC - LB med två faser, eftersom han har kvalat för att hoppa två faser så kommer vi bara att testa det, inte för att jag ska satsa men det kan vara bra för honom att testa på att hoppa lite fler språng osv.
 
Hästarna är till piffade, Findus man såg ut som ett yrväder som spretade åt alla håll, därför knoppade jag honom lite snabbt så nu är han snygg igen. Mille fick sig en dusch men rullade såklart sig direkt när han kom in i boxen i den bruna torven, snyyyyyggt! -.- Allt är packat osv.
 
Btw, min tå nagel är typ lös... :(
 
En av de vackraste varelsen som nåsonsin vandrat på denna jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0