Jumppony

Hej där! Denna gästbloggningen är skriven av mig, Anna, på http://jumppony.blogg.se/. Jag har nyligen startat upp min blogg, som Elsa så flitigt har tjatat på mig över. Den handlar om mig och mina två ponnyer, vill du veta mer? Besök bloggen!

Elsa är sedan… jag minns ärligt talat inte när vi blev så tajta – men oavsett så är hon min skönaste, roligaste, finaste, coolaste, bästaste (I know, bästa) vän ever! Vi skrattar hela tiden, alltså verkligen hela tiden, och har tillsammans världens sjukaste humor. Vi har vårt eget språk och om vi skulle börja skratta skulle du inte förstå varför. Elsa är helt enkelt den skönaste person jag någonsin träffat/känner/what ever! Tyvärr bor jag i Enköping och Elsa i Vaxholm så vi träffas inte allt så ofta. Längtar tills nästa gång vi ses igen, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0