Ponny SM 2012

Hellu! Började dagen med att åka till stallet med mamma, mockade, fixade mat och vatten osv. hästarna fick vila men var uppe i hagen med godis och myste lite med dem, samt bytte vatten där.
 
Sedan åkte vi hem för att fixa iordning  oss till att åka och kolla på Ponny SM i Årsta Runsten, och shit vilken stämmning, man kände verkligen hur nervositeten, pressen och förväntningarna hängde i luften.
Hade med mig kameran och tog runt 800 bilder, men raderadlite mer än hälften då  myckedet annars blir så himla mycket att redigera och beskära.
 
Nu har jag laddat upp bilderna i datorn samt packat väskan för imorgon åker jag och ponnyerna till Anna i Enköping och är där tills på Tordag.
Har längtat efter henne hur mycket som helst så det ska bli super kul att äntligen få ses igen!
Dock måste jag då också meddela att bloggen kommer få vila ännu lite mera...
 
Godnatt, här kommer ett smakprov från dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0