Tävlingen

Har precis kommit hem från tävlingen och har precis duschat och slängt på mig nya kläder för att dra vidare på grill-partaj hos Maja.
 
Drar lite snabbt om tävlingen idag.
 
Reg. LB
Findus 0:a:
Det blev väldigt tajt mellan starterna Mille och Findus, därför fick jag inte så jätte bra framridning då han verkligen behöver slappna av och det kan ju ta sin lilla stund, på framhoppningen var det KAOS!
Väl inne på banan var han lite spänd som vanligt men väldigt fin, överhoppade sig inte speciellt mycket och gick på rätt antal galoppsprång samtidigt som han hoppade av när det behövdes, fina bebisen :)
 
Mille 0 fel 4:a:
Han var fin, lite trött osv. men fin. Inga konstigheter. Tog några svängar men eftersom han var lite trött ville jag spara honom mer till LA:n.
 
Nat. LA
Mille 0:a
Tröttare häst där fick man leta efter, han var riktigt trött men kämpade verkligen för att vara felfri, han ville hoppa och han ville vara felfri. Min älskade ponnyplutt. När vi tog ut honom stod han bokstavligen med stängda ögon. Gick bara in och kände på honom lite och om han skulle kännas dålig skulle jag gå ut, trots att han var trött så ville han hoppa och valde att fortsätta. Gick imål med 0 fel i våran första nationella La, det var många dukiga ekipage med och det var svår bana. Men min älskling kämpar tills han stupar :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0