12 juli 2012

Godkväll alla bloggläsare, trots dålig uppdatering så har statistiken varit över förväntan bra.

Idag har hästarna blivit duschade, allt är packat inför imorgon och medans jag sörjde och gjorde rent all utrustning gick mamma och pappa en promenad med hästarna. Pappa jag och Findus lyckades även klämma in en liten photoshoot, ni kanske vill se? Pappa tog även en del bilder under tiden jag duschade hästarna mm. Om ni vill kan jag bjuda på en bildbomb under helgen/efter helgen.

Tävlar i helgen som ni kanske har förstått. Imorgon hoppar jag LB LA med Mille och LB med Findus och OM det känns klockrent ska jag även debutera LA med honom också. Lördag hoppar jag LA med båda. Söndag är jag anmäld till LA med båda men hoppar nog LB beroende på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0