2 juli 2012

Rebecca åkte hem runt 5 och då åkte jag vidare till stallet med mamma och Vera. De fixade allting medans jag var ute med Mille på en skritt promenad. Stå helt är inte hans grej :P
 
Jag och Rebecca har haft sjukt kul, sov i ett 6 manna tält med 5 täcken, säkert dubbelt så många kuddar, massa gossedjur, dator, film och kamera. Super myyysigt! Vi vaknade vid 9 och gick ut och plockade blåbär, spontant sådär ;) Sedan gjorde vi en blåbärs - jordgubbs smothie till frukost. Försökte slå ihop tältet i typ 45 min innan mamma kom och hjälpte oss. Drog ner til stranden och badade lite, hem igen, lunch, tittade på en halv film, drog ner och badade igen, hem och sen stallet för min del.
 
Annars har det inte hänt något, bara en bomb som har slagit ner i mitt rum och jag och Rebecca har knappt varit där. Så nu ska jag städa, rensa bland bilderna som jag aldrig gjorde igår - eller jag påbörjade och sedan ska jag fixa lite bildbomber till er. Nu blev ni glada va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0