Svar del 1

Hur ofta duschar du dina hästar??!
Svar: Med shampoo duschar jag dem alltid innan tävling, men när de har blivit svettiga osv sköljer jag av dem med vatten.
 
Vem är din bästis/bästisar?
Svar: Jag gillar inte ordet bästis. Men min "bästis" är Anna helt klart! Sedan har jag många andra vänner som står mig nära tex. Rebecca, Clara mf. Men min allra närmaste vän är Anna. 
 
Använder du ofta glitter Spray När du är på tävling och jag vet inte hur man
Stavar SPRAY men du fattar nog:P
Svar: Nej, det gör jag inte. Jag har inte glitter spray utan nån annan spray typ pälsglans men det använder jag endast i svansen.
 
När började du rida? Beskriv din första häst/ponny :D älskar din blogg!
Svar: Jag tror jag började rida när jag var typ 6? Min första EGNA ponny var Puffa som var huuuur go som helst. Hon var verkligen hur snäll som helst att ha och göra med dock var hon väldigt svårriden och het. Hoppade helt otroligt bra och om hon inte hade varit skadad och vi hade fått rätt coaching hade vi säkert varit i B-ponny eliten för ponnyn hade KAPACITET utöver det vanliga. Saknar henne så det gör ont, vila i frid min älskling!
 
Innan Puffa hade jag även en foderponny som också var en helt otrolig ponny, hon hade gått FEI dressyr och MSV hoppning. 21 år gammal när jag hade henne men fortfarade pigg och glad. Hon var en riktig läromästare och så himla snäll! Åh, Dixie, saknar!
 
Vilken skola går du i?
Svar: Under våren gick jag i Kunskapsskolan men till hösten kommer jag byta.
 
När ska du köpa D-ponny? Sto/valack? hur ska den vara? ålder? ska de oxå vara en
munsboro ponny? Liksom du vet allt sånt... ;)
Svar: Jag vet faktiskt inte, jag vill rida C-ponny ett tag till men jag kanske byter om  ca 1 år. Jag gillar hästar som har lite motor och hög ridbarhet. Det vikigaste är att hästen kan hoppa och har kapacitet och att det bara klickar mellan mig och hästen.
 
Gillar du smink? har du de?
Svar: Ja, det gör jag väl? Jag brukar inte använda det så ofta.
 
Vilken är de "största" tävlingen du har vunnit?
Svar: LB, typ?
 
Vilken tävling har de gått som sämst på?
Svar: Det har gått dåligt på ca 50% av alla tävlingar jag har varit på haha. Ett tag ramlade jag ju av i minst en klass hur länge som helst.
 
Säg alla hästar som du har haft.
Svar: Jag har inte ägt Dixie och Britta men säger alla jag haft ink. låne och foderponnyer.
Dixie, Puffa, Britta, Findus, Mille
 
Vilken av dina hästar har du lärt dig mest på?
Svar: Åh, vilken svår fråga. Jag vet faktiskt inte, har lärt mig mycket på alla men mest på Puffa & Dixie tror jag.
 
Om du fick byta liv med någon annan person för en dag, vem skulle det vara?
Svar: ROFFEEEE!
 

Kommentarer
Postat av: Snälla svara!

Vilken skola ska du byta till?
SNÄLLA SNÄLLA svara! <3

Din blogg äger!

2012-07-04 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0