Hej!

I förrgår åkte jag och Anine till stallet tidigt för att sedan åka hem till henne där vi sov. Under dagen hoppade vi studsmatta, åkte vattenskoter, badade i havet och i hennes pool, spelade krocket, spelade pricken, chillade, snackade, chillade lite mer, ja, you name it. Vi sov i en stuga på tomten och en stud efter midnatt då vi skulle poppa pocorn till den 2:a filmen började micron brinna!
Anine: AAAAAH! ELSA DET BRIIIIIIIIIIIINEEEEEER!!!!
Jag: (kommer ut från toaletten) Oj. Hahha, så borta. Det blev inge popcorn om vi säger så :P
 
Nästa dag åkte vi ring, badade lite osv. Anine trillade av ringen, sopa, haha skojja. Sedan åkte vi till stallet, trimmade båda på banan och de var fin fina, speciellt Findus han har gjort en riktig utveckling på bara några veckor. Hoppade även en serie där det var studs in, ett galoppsprång, oxer, ett galoppsprång, studs ut. Det var nog bra för Findus som lätt få mjölksyra.
 
Kom hem runt 8 och om jag ska vara ärlig så orkade jag inte blogga då, var helt död.
 
Idag väckte mamma mig runt 8, för att åka till stallet, packa trailern och åka iväg med ponnyerna till Kamenkys där de ska få vila dryga 5 dagar och sedan när Carro kommer hem ska hon rida dom 3 dagar medans vi är ute med båten. Åker ut idag och jag vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga då blogg.se appen är lite kajko och datorn har bara typ 1 timmes batteri tid.
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Superhärlig blogg du har! :D

2012-07-26 @ 22:27:03
URL: http://wilmafur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0