Hej!

Har precis mockat klart, fixat ett par höpåsar innan höt tog slut. Kommer mer sen så får vi fylla fler då.

Juste red ju igår oxå. Det gick inge vidare, Mille trycker sig mot ena skänkeln och nu drog han även på sidan. I början hade jag ändå en bra känsla trots att han blev lite het då jag red på det vanliga eggbettet. Idag ska jag rida markarbete på honom tror jag.

Carro red Findus och han var så HIMLA fin, shit alltså! Om bara jag kunde få till min underskänkel skulle han nästan vara lika fin med mig också, jag MÅSTE bara få till den. Inom några månader ska den vara bra har jag bestämt mig för.

Efter lunch ska jag rida, mina och en till ponny, kanske blir några fler jag vet inte XD

Det är super bra väder här, dock kanske lite för varmt. Hästarna svettas hur mkt som helst och riidbanan är väldigt dammig men jag tror den ska vattnas snart.

Vilket flummigt inlägg det här blev och ingen blid heller, men men. Sitter och tittar på Carro när hon rider Tiesto och de är super fina!

Kommentarer
Postat av: emmy

Söt blogg:D

2012-07-06 @ 15:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0