Hej!

Trött och seg här borta! Red hästarna och om jag ska vara älig orkar jag inte skriva något "Dagens Ridpass" inlägg men kan säga att de båda var fina! Dock visar Mille attityd när man ska sitta upp.
 
Ang. frågestunden. Den blir i skrivt. Åker bort imorgon och är borta enda tills Fredag, ev så kommer jag hem ännu senare och jag kommer inte ha tillgång till att blogga under den tiden, endast korta mobilbloggar utan bilder. Så då får ni frågestunden tidsinställd i skrift istället. Annars kommer det dröja så förfärligt.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig rejält, ska bli skönt. Sedan ska jag fixa tidsinställda hela kvällen.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbar du är! <3

2012-07-04 @ 19:27:16
URL: http://jumppony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0