I just like = ZzZzZzZzZ

Vet inte riktigt var jag ska börja, ögonen går i kors. Sena kvällar, tidiga mornar och i mellan det SJUKT mycket att göra. Full rulle! Men det är kul! :) Ridit, mockat, fyllt påsar, burit hinder, tagit in/släppt ut hästar, putsat, kratat, sopat, fyllt vatten, svettats, ridit lite mera, fodrat osv. osv! Nu när man sätter sig ner och slappnar av inser man verkligen hur trött man är. Men det är helt klart värt det, jag har lärt mig mycket!
 
Hästarna har iallafall varit sjukt fina hela helgen, de har också jobbat på riktigt bra. Carro har ridit Findus två pass och han är så (ursäkta språket) JÄVLA fin! Hoppar som en, ja, jag vet inte vad. Stolt matte här borta!
Mille har också varit super fin, han har blivit super fin på marken. Jätte lydig och fin i munnen.
 
Har även ridit ett par andra hästar bla. en liten B-ponny och det var så härligt och rida en sådan liten filur igen, det var verkligen länge sedan. Hur som helst tycker jag att den var väldigt trevlig.
 
Annars har jag inte mycket att säga, eller jo förresten - min armbåde har blivit helt störd, jag förstår att ni bryr er :P
 
Nu blir det äppelpaj men vaniljvisp med familjen och sedan väntar min egan nybäddade säng, åh så skönt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0