Tävlingen och allmänt snack! ;)

Idag är blir det tidig kväll, ligger redan i sängen och ska snart sova. Bloggar från Ipaden och det är sjukt irriterande att skriva på den :P Har en massa bilder och filmer från bl.a. tävlingen att visa er när jag har tid. Juste tävlingen. Fredagen hoppade jag LB LA med båda, Mille nollade båda. På framridningen med Findus till LB fick jag mig en rejäl smäll i backen och luften gick ur mig totalt, det var lite läskigt att känna att man inte fick luft. Jag skulle bara göra en ökning i galoppen på Findus för att känna att han var med och OM han var, haha! En riktig bockserie med baken rätt upp i luften och huvudet mellan benen, satt kvar ca 5-6 st innan jag ramla av xD Han var riktigt fin i LB nollade så valde att starta LA oxå. Det var en A:0 och fick 3 ner, han är inte redo för LA än då vi bl.a. har lite problem med kombinationer där han blir "tom" i mellan hinderna och inte riktigt orkar över om ni förstår. Så jag ska vänta lite med LA och fortsätta ett tag till på LB och känna att vi verkligen REGERAR där innan vi går upp en klass. Findus är så himla fin och jag vill inte att han ska få masa dåliga erfarenheter o så. På hoppade jag LB med Findus och nollade han var fiiiin!!! Hoppade LA med Mille och han var skit fin, dubbel nolla och en femte placering. I kategori D var det av ca 20 starter inte en enda dubbel nolla, den som vann hade 8 fel i omhoppningen. Söndag hoppade jag LB med båda, båda var lite lojja och trötta spec Findus som blir ruskigt trött pyskist. Han snyggade för mamma som stog och filmade och pep därav ut ur kombinationen, kom igen och han hoppade bra. Han hoppar för övrigt så fint så klockorna stannar ;) Mille var också fin, tände till när han kom in på banan och höll upp hovarna, räckte till en fjärdeplacering. Juste glömde att säga att jag och Mille är KVALADE MSV!!!!! Nu kom hunden in så nu ska vi sova! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Suveränt! Då kan vi debutera Msv tillsammans ;) Haha, one bad thing: Råkade radera Alla Mina Finaste Sommarbilder från förra sommaren :( Buhu, vi mååååste ses!

Svar: Amen va fan Anna, haha skojja xD och ja vi MÅSTE träffas snart xoxo!
elsabergh.blogg.se

2012-07-18 @ 12:55:46
URL: http://jumppony.blogg.se
Postat av: Hanna

Sv: haha tack :D <3

2012-07-19 @ 20:12:21
URL: http://hannawesterlind.se
Postat av: Hanna

Sv: tack, du och dina ponnys oxå vad kul att du är kvalad Msv :D <3

2012-07-19 @ 22:05:15
URL: http://hannawesterlind.se
Postat av: Amanda ♥

Jättefin blogg :) Va gärna med i min bloggtävling där du har chansen att vinna en bild på ditt djur ritad av mig!
/ Amanda - wixiepixie ♥

2012-07-19 @ 22:06:56
URL: http://wixiepixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0