17 juni 2012

Hej, hann tyvärr inte de skritt turerna som jag hade planerat idag så hästarna fick vila. Tog in dem och de hade lyckats skita ner sig rätt regält båda två i hagen dock var Mille ett snäpp värre. Han hade även lite blod på kotan så sköljde av och kännde igenom extra noga men det värkade bara vara något yterst litet. Spolade av hela kroppen på dem och ställde in dem i boxen med täcken och hö, de  var allt lite ruggiga när de kom in från den dyngsura hagen så en varm dusch, täcken och hö satt nog inte fel ;)

Pappa hämtade mig i stallet så åkte hem, slängde mig in i duschen och fixade till mig för att åka vidare till farmor och farfar för att fira farmors födelsedag, det var trevligt.

Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka och sova. Vi ses imorgon!



Lite egoooo, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0