21 juni 2012

Hej på er! Har precis kommit hem från stallet. Red båda och Fredric var även där så de fick nya dojjor. Ikväll åker jag och familjen ut med båten för att fira midsommar. Tar med mig datorn men antar att det inte är så bra internet där ute i skärgården och även fast det skulle vara det så kommer det bli snålt med uppdatering från min sida.
 
Hästarna kommer få sig en väl förtjänt vila under helgen och bara äta gräs och mysa. Eleonor är snäll och mockar samt fixar mat under tiden jag är borta, tack Ellen!
 
Nu ska jag slänga mig in i duschen, fixa till mig, PACKA. Packa är seriöst det värsta jag vet. Det tar hur lång tid som helst för mig efter som jag alltid typ tar med mig halva mid graderob och sedan är det enda man använder är två tröjor, ett par shorts och en kjol. Men jag ska försöka att begräns mig den här gången, vi ska trots allt bara vara borta 3 dagar.
 
Nej nu ska jag sluta babla här och göra det som behöver göras om man säger så. Bjuder på en bild från idag, Visst är dom så otroligt söta! När jag släppte ut dem i hagen var det första de gjorde var att galoppera ner till deras "rullnings ställe" och lägga sig båda, två bredvid varandra och rulla sig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0