Hemma!

Har precis kommit hem från seglingen, eller jag har varit i stallet i två timmar också men är hemma i huset nu iallafallalla xD Det har väl varit helt okej, jag menar, segling är kanske inte det jag älskar mest. (inte för att vi seglade, utan bara åkte för motor xD) Men det var väl trevligt.
 
Mamma körde mig direkt till stallet där jag mockade och gjorde det vanliga samt gosade och borstade jätte mycket med dom, om jag ska vara ärlig tror jag dom har saknat mig lite för idag var det väldigt gossiga och söta med mig, hihi. Eller de kanske inte hade saknat MIG utan kanske bara uppmärksamheten, haha, ja vad vet jag?
 
Nu ska jag packa upp väskorna och duscha. Bildbomb från midsommar kommer lite senare också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0