Min älskling!

 
Efter att jag blev för stor på Britta tog Isabelle Franzetti över henne och det har gått så bra för dem! Senast idag vann de båda klasserna! De har vunnit med över 5 SEKUNDER och blivit placerade. Det är verkligen super kul att det går så bra för dem och jag tror verkligen att de kommer ha skit kul tillsammans.
 
Britta är ju så storgalopperad och eftersom hon är så liten och kvick i fötterna kan man ju vända där de andra mycket större C-ponnyerna inte kommer igenom så sålänge man är felfri kan man nästan alltid räkna med placering. Jag hoppade felfrit tom. LA så hon kan, med sina 133 cm :)
 
Åh, det är så roligt att det går bra för dem. Hoppas att jag träffar henne på någon tävling här framöver då jag verkligen saknar henne, hon var så himla frän och en riktig personlighet. Nej ursh, nu börjar jag nästan grina xD Fina fina ponny. Saknar tiden med dig hjärtat.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0