Träningen idag med Findus

Det gick helt okej på träningen idag, Findus hoppar så sjukt bra! Men som alltid ska jag komma in och klanta till alltihop. Han var lite loj och seg men samtidigt spänd, konstig kombination jag vet.

Började med att galoppera bommar och hoppa lite på åttor osv.

Sedan hoppade vi bana på 1 meter det gick bra, han var väldigt fin! Efter det var det lite omhoppnings svängar och så. Första rundan gick det bra, andra rundan fick jag något stopp då jag lägger mig på mage. AJJA BAJJA! Jag måste verkligen sluta med det, min sits överlag är verkligen KASS så jag måste jobba på den.
Men som sagt, min häst är super fin verkligen.

Här kommer lite bilder! Vad tycks? Själv tycker jag han är så snygg!
















Tack Hanna för bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0