Hej!

Det var längesedan, drar helgen lite snabbt.
 
Lör: Var på JumpClub och tävlade. Det gick helt okej, Findus super duper fin i LBn, nollade. Han var avslappnad men ändå med power.
Mille och jag fick ett nedslag i båda LAerna. I första låg jag kvar i innerhanden på ett räcke i omhoppningen och fick honom inte rak. I andra kom jag förstort på trippeln så att han rev den var ju inte så konstigt.
 
Kom hem och runt halv 7 kom Emelie, vi var ensamna för mamma och pappa var på fest. Käkade Tacos till middag och sedan kollade vi på 2 filmer och åt ostbollar. Blev en aning sent :P
 
Imorse gjorde jag och Emelie en as god frukost, mackor, smothie, American Pancakes, juice osv. mumma!
Åkte till stallet och gick en ca 40 min promenad för hand med två riktigt pigga hästar.
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0