Hej!

Hästarna fick nya skor idag och därför kom jag hem mycket senare än vad jag trodde. Har precis  ätit en  macka och gjort iordning mig för natten.
 
Red som sagt ut Findus först och sedan på volten, ute var han skiiit pigg. Uppe på volten var han fin och lydig, det var inga problem att reglera galoppsprång. Ibland blev han dock lite spänd, knäppte av och bara sprang på. Men överlag fin!
 
Mille fick sig en tur i skogen, han var fin och pigg. Inget speciellt. Flyttade honom i alla gångarter och det gick bäst i galoppen.
 
Imorgon är det Fredag, jobbigaste skoldagen, slutar halv 4 och bara massa jobbiga lektioner. Fast imorgon har vi matte så det är kul, har bara haft en mattelektion sedan vi började för matte och No läraren har varit borta. Nu ska jag sova, Gooooodnatt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0